Za dva nova nacionalna televizijska kanala u Hrvatskoj (jedan opći i jedan specijalizirani) natječe se pet ponuđača.
Piše: Božena Matijević
Za dva nova nacionalna televizijska kanala u Hrvatskoj (jedan opći i jedan specijalizirani) natječe se pet ponuđača. Naime, Vijeće za elektroničke medije (VEM) otvorilo je jučer natječajne ponude pa se doznalo kako na jedan nacionalni TV-kanal u multipleksu B (signalom pokriva 95% zemlje) pretendiraju tri kandidata s ponudom za opći program: K 5 iz Splita, Super TV iz Kutine (odnosno NeT) i Antena (iza koje stoji grčki milijarder i vlasnik najveće grčke medijske grupacije Antenna Group, Minos X. Kyriakou) te jedan kandidat (Nova TV) koji nudi specijalizirani zabavni program Nova Pro.
Istu ponudu Nova TV poslala je i za multipleks D (pokrivenost signalom je 90% i namijenjen je samo specijaliziranim programima) gdje joj za još jedan novi specijalizirani TV-kanal konkurira RTL s ponudom dječjeg programa RTL Kockica. Kako RTL TV-u ove godine istječe 10-godišnja koncesija tako je za multipleks A (pokrivenost signalom 98% i namijenjenom samo općim kanalima) pristigla i RTL-ova ponuda za produljenje koncesije.
Vijeće do 1. kolovoza mora pregledati sve ponude, vidjeti tko ispunjava uvjete te odlučiti kome će dodijeliti nove koncesije i hoće li RTL-u produljiti dosadašnju koncesiju, a sve te tri koncesije trajat će 15 godina. Vijeće do tada mora odlučiti i o ponudama Varaždinske TV i Radio Varaždina koji su zatražili produljenje svojih dosadašnjih regionalnih koncesija, prvi na 10, a drugi na 11 godina.
Što se općih programa tiče, Tonči Šundov sa splitskog K 5 kazao je jučer da će K 5, dobije li nacionalnu koncesiju, u dvije godine zaposliti 150 ljudi te u program uložiti 30 milijuna eura. Odvjetnici koji su zastupali grčku Antennu izrazili su uvjerenost u fer postupak i pobjedu najboljeg kandidata, dok je čelnik NeT-a Zvonimir Kabelka izjavio da nakon 18 godina postojanja NeT-a i poznavanja potreba gledateljstva Super TV nudi kombinaciju javnog i komercijalnog sadržaja, ističući i važnost domaćeg ponuđača.
|